Köredzés / has – far /

Köredzés / has – far /

Szerdánként 18 :45 – kor kezdődnek ezek az intenzív, igen hatékony edzések.

Az intervall – jellegű edzésben az aktív és a pihenőszakaszok váltják egymást rendkívüli módon felpörgetve az anyagcserédet. Az edzés után még 12 – 24 órával is zsírt égetsz.
Az edzés 10 perces blokkokból áll. 10 perc intenzív hasazás után 10 perc farizom munka következik váltakozva. Hatékony az edzés azért is mert a hasgyakorlatok alatt pihen a farizom és mire újra következik – “pihenten” ismét a maximumra lesz képes. Mindenki az edzettségének megfelelő intenzitással dolgozhat.

Mit várhatsz az edzéstől?
Csökkenő testzsír% – ot, szépen definiált szálkás testet, magabiztosságot, kitartást és önbizalmat.

Kinek ajánlom?
Életkortól függetlenül azoknak,akiknek a has – far területet alaposan meg kell edzeni.

Kényelmes ruhát viselj, használj pulzusmérő órát / bérelhetsz a recepción 300 Ft /, hozzál bőségesen vizet és törölközőt!

Gyere bátran! Ircsi